Wednesday, March 26, 2014

حضار گرانقدر و هموطنان عزیز، اسلام علیکم و رحمت الله و برکاته --- همانطوریکه ملت افغانستان آگاه است، سران اقوام طی جرگه یی بنام صدای مردم، با حضور 2500 تن از نماینده گان اقوام مختلف افغانستان از تمام ولایات از من درخواست نمودند تا درانتخابات ریاست جمهوری سال ۱۳۹۳ خود را نامزد نماییم واین امر مهم مورد قبول قرار گرفت. -- این هفته ما جلساتی داشتیم با بزرگان اقوام که وضعیت سیاسی و مبارزات انتخاباتی مورد ارزیابی قرار گرفت و به این نتیجه رسیدیم که در مرحله ...جدید، راهی را انتخاب نماییم که درآن مصحلت ملی، وحدت و باهمی باشد و بی شک در باهمی و اتفاق مزایای بهتری وجود دارد که ملت شریف افغانستان از آن بهره مند خواهد شد. -- بناْ ما از موضع خود عقب نشینی نکرده ایم و بخاطر منافع ملی ، همدلی و باهمی بنیاد کارمشترکی را گذاشتیم و پس از ارزیابی و مطالعه دقیق و مشوره جرگه، این صلاحیت به من داده شد که تصمیم مردم را اعلان کنم. -- و بالاخره تصمیم به آن گرفتیم که به روحیه وحدت ملی و یکپارچگی به تراژیدی جنگ های تحمیلی سی و پنج ساله، مبارزات خود را با تیم های دیگر که با ما هم عقیده و هم سفر اند و اهداف مشترک داریم، پشتیبانی خود را اعلام نماییم . -- بی شک این پشتیبانی نه تنها سفرما را کوتاه خواهد کرد بلکه ما را به اهداف ملی نزدیک تر خواهند نمود و من مطمین هستم که این حرکت، ما را به سوی پیروزی نهایی خواهد رسانید. --بدین ترتیب باید ازجناب قیوم کرزی تشکروسپاس نمایم که به این روحیه وحدت ملی درکاروان همبستگی ملی یکجا شد، و من مطمین هستم که شخصیت های مطرح بخاطر منافع ملی افغانستان دراین کاروان وحدت ملی یکجا خواهد شد. -- من به رهبری ولس غږ، حمایت همه جانبه خویش را در یک کاروان بزرگ حرکت ملی، از جناب داکتر زلمی رسول و تیم انتخاباتی شان، اعلام می داریم و میدانم که با این حرکت آرزو های ملت تحقق خواهد یافت و ما با قوت و روحیه ملی در چوکات وحدت ملی با این کاروان به هدف ملی خود، انشا الله خواهیم رسید. -- باید یاد آوری کرد که بنده از مدت بیشتر از دو دهه است که جناب داکتر صاحب زلمی رسول را از نزدیک میشناسم، و وی سال ها در کنار اعیحضرت بابای ملت قرار داشت و در زمان خدمت شان، صداقت و ایمانداری را به وطن و مردم فراموش نکرده است. -- به نظر من تنها کاروان وحدت ملی میتواند که افغانستان و مردم آنرا به سر منزل مقصود برساند و البته، وحدت ملي ما نجات همگانی ماست. - «ومن الله توفیق» - More, at: https://www.facebook.com/SardarNadirNaim

0 Comments:

Post a Comment

<< Home