Thursday, November 30, 2017

اخراج پناهجویان رد شده به افغانستان و پاکستان ادامه می یابد

حکومت آلمان می خواهد در آغاز دسمبر پناهجویان رد شده افغان را واپس به کشور شان بفرستد. از قرار معلوم این پرواز به تاریخ ۶ دسمبر از شهر "فرانکفورت ام ماین" صورت خواهد گرفت.

در بدو امر معلوم نیست که چه تعداد از افراد در این پرواز واپس فرستاده می شوند. یکی از کارمندان سازمان حامی پناهجویان "پروز ازول" گفته است که  احتمالا سرحد نهایی ۵۰ مسافر در این پرواز باشد. او گفته است که  اما ممکن است باز هم پناهجویان کمتری در این پرواز انتقال داده شوند. در ماه های اکتوبر و سپتمبر، دولت فدرال و ایالت به ترتیب ۱۴ و ۸ پناهجوی افغان را به افغانستان اخراج کردند. تا کنون، از ماه دسمبر سال ۲۰۱۶ به این طرف آلمان با هفت پرواز جمعی در مجموع ۱۲۸ پناهجو رد شده افغان را بازگردانده است.

اخراج ها به افغانستان بحث برانگیز است، زیرا وضعیت امنیتی در این کشور روبه خرابی نهاده است و درگیری های نیرو های حکومتی با طالبان و هم با گروه  تروریستی "دولت اسلامی" یا داعش  شدت گرفته است.

بر اساس گزارش رسانه آلمانی "اشپیگل"، قرار است در همین روز پناهجویان رد شده پاکستانی نیز به کشور شان انتقال یابند. آلمان بر اساس اطلاعات وزارت داخله این کشور در سال ۲۰۱۷، تعداد اخراج ها به پاکستان را تقریبا دو برابر کرده است. یک سخنگوی این وزارات گفته است که تا کنون ۱۴۹ پاکستانی در سال روان میلادی اخراج گردیده اند. در سال ۲۰۱۶ میلادی ۸۱ پاکستانی و در سال ۲۰۱۵ در مجموع ۲۲ پاکستانی به پاکستان انتقال یافته اند. - Read More

اخراج پناهجویان رد شده به افغانستان و پاکستان ادامه می یابد | مهاجرت به ...


0 Comments:

Post a Comment

<< Home