Monday, August 14, 2017

هفت سفارش امریکا برای پیروزی در افغانستان

نشریه نشنل اینتریست در شمارۀ اخیر خود در مقالۀ برای پیروزی حکومت امریکا در جنگ افغانستان هفت سفارش را پیشنهاد کرده‌است. این مقاله نشریه نشنل اینتریست تحت عنوانی "هفت ستون مهم پیروزی جنگ افغانستان" به نشر رسیده‌است. از هفت سفارش عمده این نشریه، یکی هم تقویت و حمایت نیرو های امنیتی و دفاعی افغان می ‌باشد و درین عرصه باید ظرفیت ‌ها خوب آموزش داده شوند.

نشریه نشنل انتریست در ادامه این مقاله هم چنان می‌نویسد، ایالات متحدۀ امریکا و کشور های‌ کمک کننده باید با حکومت افغانستان سخت کار کنند تا بنیاد حکومتداری درین کشور بهبود یافته و اقتصادی خوب رشد کند. نشریه نشنل انتریست افزایش فشار بر پاکستان را نیز بسیار عمده و مهم می‌خواند.

شریه در این مقاله می‌ نویسد، پاکستان یکی از اسباب ناکامی در افغانستان بوده و هم چنان برای پیروزی در این کشور یک نیاز به شمار می‌رود. اگرچه واشنگتن برای اکمالات نیروهای خود در افغانستان به پاکستان متکی است، اما گروه طالبان و دیگر گروه‌ های تندرو از پاکستان به مثابه پناهگاه ‌های امن، استفاده می‌کنند. بگفتۀ نشریه همین موضوع به باور بسیاری‌ ها به همکاری حلقاتی در داخل حکومت پاکستان صورت می‌ گیرد که می‌ خواهند به تلاش ‌های ایالات متحده امریکا در افغانستان، صدمه برسانند. - Read More

هفت سفارش امریکا برای پیروزی در افغانستان - رادیو آزادی


0 Comments:

Post a Comment

<< Home