Sunday, July 19, 2009

مصاحبه اختصاصی آشنا با جان مکین در مورد انتخابات ریاست جمهوری در افغانستان

سناتور مکین: ما در این انتخابات آنچه را در دیگر انتخابات در جهان خواهان آن هستیم، میخواهیم و آن شفافیت و عدم فساد و تقلب است، تا هر رای دهنده فرصت دادن رای را داشته باشد، من رئیس یک انستتیوت بنام انستتیوت جمهوریخواهان بین المللی هستم. این انستتیوت همراه با دیگر انجمن ها برای نظارت در افغانستان خواهند بود و قضاوت بر اساس معیار های بین المللی صورت خواهد گرفت
سناتور مکین: من بار ها به افغانستان سفر کردم و فکر میکنم که مردم افغانستان بهترین مردم در جهان هستند، شجاع و سرسخت با تعهد به خانواده و کشور شان. من معتقدم که وضع در افغانستان در طول چند ماه اینده وخیم تر خواهد شد
مصاحبه اختصاصی آشنا با جان مکین در مورد انتخابات ریاست جمهوری در افغانستان
نشر ویدیوی عسکر ربوده شدۀ امریکایی در افغانستان

د نړۍ تر ټولو د زیات عمر سړی مړ شو


0 Comments:

Post a Comment

<< Home